Фестиваль реклами Cannes Lions – дійство, яке привертає до себе увагу не лише професіоналів сфери але і численну армію аматорів. Переможці цього авторитетного фестивалю є прямим свідченням того, що реклама може не лише дратувати, але також захплювати, надихати, вражати, хвилювати уяву і спонукати до дій.
А ті, хто регулярно слідкують за перебігом Каннських левів, виділили вже для себе фаворитів та найбільш яскраві категорії. Позаконкуренцією в популярності є категорія Film, в якій представлені відеролики теле- та он-лайн реклами.
Цього року відомий міжнародний рекламний рейтинг Gunn Report назвав 20 претендентів на перемогу в номінаціях, а також проводить свій власний “тоталізатор”, де охочі можуть проголосувати за свій вибір.
Сьогоднішній вибір Фестивалів ролик “Feels Good Inside” для Toyota Corolla від новозеландського агентства Saatchi&Saatchi.
5 червня 2013 в 13:43
[...] 5 червня ми писали про 20 претендентів за версією Gunn Report на перемогу в фестивалі реклами Cannes Lions 2013. Сьогодні до [...]
12 червня 2013 в 12:50
[...] щиро віримо, що цей ролик має шанс на перемогу в фестивалі реклами Cannes Lions, що проходитиме у Франції з [...]