Чотирнадцятий КМФР: зустрінемося у Львові!
У 2013 році Київський Міжнародний Фестиваль Реклами знову відбудеться не в Києві. Цього разу ми пропонуємо нашим учасникам змінити одеські байки на легенди Львова.
Фестиваль відкриється 23 травня та триватиме протягом трьох насичених подіями днів. І, звичайно, на учасників чекають фірмові вечірки КМФР та дві Церемонії нагородження переможців Фестивалю – 24, 25 травня.
Експозиція робіт учасників, а також майстер-класи та семінари 14-го КМФР проходитимуть у львівському Палаці Мистецтв. Особливу увагу приділяє оргкомітет фестивалю і «емоційно-львівській» програмі КМФР. Усі подробиці фестивалю згодом.
Найзначніше нововведення цього року – зміни в структурі журі КМФР. Один із суддівських складів, який раніше оцінював одразу п’ять конкурсів, вирішено «розполовинити». Це пов’язано, по-перше, з тим, що оцінювати 5 конкурсів одному складу є несправедливо трудомістким (особливо у порівнянні з колегами з інших складів журі). А по-друге, роботи в категоріях «Зовнішня реклама» та «Реклама в пресі» перетинаються приблизно на 70%. Тепер ці конкурси судитимуть різні склади журі, — говорить продюсер КМФР Максим Лазебник.
Таким чином, 14 конкурсів Фестивалю отримають оцінки від 8 суддівських складів:
- журі рекламних роликів і реклами в пресі;
- журі зовнішньої реклами, радіореклами та креативу в медіапроектах;
- журі відеомайстерності;
- журі дизайну;
- інтерактивне журі;
- PR журі;
- журі маркетингових сервісів;
- журі рекламних кампаній.
Крім того, традиційно вручатимуть свої призи представники журі преси.
І насамкінець приємна новина для учасників: вартість подання робіт та акредитацій на КМФР у порівнянні з минулим роком не змінилась. Крайній термін подачі робіт 20 квітня.
Детальні інструкції по завантаженню робіт ви можете знайти на сторінках сайту.
Питання на: (Катерина Губренко), (Ольга Підгорська).
Оргкомітет: +38 .